MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Większe zyski z deserów przystawek i drinków
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 32. Jeśli nie chcą przyjść do Ciebie, Ty przyjdź do nich.
Tak, to prawda. Jeśli odrzucą zaproszenie albo nigdy się nie pokażą, wyślij Twojego pracownika do wydawnictwa lub stacji, aby dostarczył darmowe desery dla redaktora, a może nawet i dla personelu! Weź sprawy w swoje ręce.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 10
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • prawidłowo obsługiwać gości
  • szkolić kelnerów
  • wyróżniać się jakością świadczonych usług od innych restauracji
  • dobra obsługa wpływa na wzrost obrotów restauracji
  • motywować kelnerów do pracy
  • zadowolić klientów
  • zatrudniać i oceniać pracę kelnerów
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki