MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 118. Zawieszki na drzwi.
Jeśli hotel nie posiada zawieszek z napisem Nie przeszkadzać! - możesz zaoferować, że zrobisz je za darmo. Postaw jednak warunek, że na zawieszce będzie wydrukowane również logo i numer telefonu Twojej restauracji.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 12
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykreować pozytywny wizerunek firmy
  • maksymalizować zyski
  • dostosować zakup sprzętu do własnych potrzeb
  • zaskoczyć gości
  • określić swoich klientów
  • zatrudniać pracowników
  • przestrzegać zasad higieny i bezpieczeństwa pracy

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki