MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 66. Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.
Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 15
Większe zyski z deserów przystawek i drinków

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • zatrzymać przypadkowych gości i sprawić, by do Ciebie wracali
  • sprowadzić do swojego lokalu całe rodziny
  • doskonale obsługiwać klientów
  • wyszkolić personel i docenić jego rolę
  • skutecznie prezentować i podawać desery, przystawki i drinki
  • zwiększać napiwki otrzymywane od gości
  • sprawić, by Twoi klienci czuli się docenieni
  • wykorzystać rolę dzieci w lokalach gastronomicznych
  • skutecznie zastosować Happy Hour, by zdobyć nowych i utrzymać starych klientów

spis treści | zamów subskrypcję

Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki