MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 163. Co lubią Twoi klienci.
Teraz, kiedy zwracasz się do swoich gości personalnie, Twoim następnym krokiem będzie dowiedzieć się, czego osobiście pragną. Jak to zrobić? Musisz zapytać, ale pamiętaj nie tylko o tym, co Ci powiedzą, ale także o tym, co zaobserwujesz. Gdybyś był uczulony na pewne składniki, to czy nie byłoby to miłe, gdybyś następnym razem odwiedził restaurację, w której zaproponowano by Ci zrobienie potrawy, której nie było w menu? Gdyby jedzenie smakowało Ci wyjątkowo, ale siedziałbyś zbyt blisko klimatyzatora, czyż nie byłoby wspaniale, gdybyś następnym razem został ulokowany z dala od niego?

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)




 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki