MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 52. Współzawodnictwo.
Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne. Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją!

Porada z książki: Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)




 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki