MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zwiększanie zysku poprzez optymalizację menu / Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 78. Nie umieszczaj w menu zdań przeczących.
Byłeś kiedykolwiek w restauracji, której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 2
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • odpowiednio wycenić lokal
  • przygotować się do sprzedaży
  • uniknąć problemów związanych ze sprzedażą
  • zmienić wizerunek restauracji
  • sfinansować zakup
  • zabezpieczyć sukces i zaplanować kolejne sprzedaże
  • poznać zalety i wady franszyzy
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki