|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 167 Akceptuj rezerwacje. Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą
można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają
przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie
zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np.
na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie
wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych
klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych
rezerwacji. |
Porada nr: 78 Nie umieszczaj w menu zdań przeczących. Byłeś kiedykolwiek w restauracji,
której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi
kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich
niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych
form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń. |
|
Porada nr: 228 Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu. Każdy region ma
swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo
przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w
północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej
części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region. |
Porada nr: 249 Świeżo starta skórka cytryny lub pomarańczy będzie świetną dekoracją. Skórka owoców cytrusowych jest naturalną ozdobą prawie każdej potrawy. Dodaje koloru i
aromatu potrawom oraz napojom i jest zdrowa! Pamiętaj więc, by używać startej skórki,
przygotowując ozdoby do potraw. |
|
Porada nr: 200 Poznaj grono swoich klientów. Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby
pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu. |
Porada nr: 6 Dwa poziomy. Warto kierować się tą dwustopniową procedurą. Stworzy ona
solidną podstawę dla Twojego budżetu. Pierwszy poziom określa się jako
opisowy. Dotyczy on jedynie założeń. Te założenia są później wykorzystywane,
aby stworzyć drugi poziom planu czyli aspekt finansowy, który wymaga
zdecydowanie głębszej analizy. |
|
Porada nr: 58 Rozdawaj przekąski. Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek! |
Porada nr: 290 Alfabetyczna promocja. Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę. |
|
|
|
|
|
|