MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak maksymalizować zyski z baru z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 59  Stwórz wymyślne przystawki.

Większość restauracji skupia się na przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką.


Porada nr: 147  Myśl o gościach jak o rodzinie lub bliskich znajomych.

Znasz ich sympatie i antypatie, kiedy przychodzą do Ciebie z wizytą. Wiesz, że Jan pali, a Zuzanna lubi tylko schłodzone piwo Coors Ligot z butelki. Kazimierz nie lubi grzybów czy zielonej papryki, a Marta zawsze prosi o sweter, gdyż jest jej zimno, nawet gdy tak naprawdę zimno nie jest. Biznes restauracyjny opiera się właśnie na tego typu gościnności.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 3  Goście muszą czuć się wyjątkowo.

Za każdym razem gdy wystąpi opóźnienie w obsłudze, pamiętaj, by kelner zaproponował gościom degustację nowej potrawy, której wprowadzenie do swojego menu właśnie rozważasz. Zapytaj gości o opinie na temat tego dania. Z pewnością docenią fakt, że polegasz na ich zdaniu, oraz to że w zamian zaoferujesz im darmowy posiłek!


Porada nr: 24  Nie zapominaj o szkoleniach.

Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 4  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić pewne standardy.

Niezmienna jakość jest jednym z najpewniejszych sposobów na zwiększenie dochodów. Nie oszczędzaj więc na jakości świadczonych usług tylko po to, aby osiągnąć pewne założenia finansowe.


Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


Porada nr: 258  Możliwość wyboru porcji posiłku.

Nie każdy gość restauracji chce dostać pełne danie ze wszystkimi składnikami na talerzu. Wiele gości preferuje mniejsze porcje mięsa, więc zaoferuj im taką możliwość, oczywiście po niższej cenie.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki