MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 2  Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim!

Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny.


Porada nr: 18  Utrzymuj toaletę w należytym porządku.

Jedną z pierwszych oznak Twojego podejścia do klientów jest czystość toalet. Goście po wizycie w Twoim lokalu z pewnością wyrobią sobie na ten temat zdanie. Takie przybory jak mydło, ręczniki papierowe oraz chusteczki higieniczne powinny zawsze być na swoim miejscu, by klienci uniknęli problemów z zachowaniem higieny. Pamiętaj także o większej liczbie toalet dla kobiet. Kolejnym dobrym pomysłem może być umieszczenie potrzebnych przyborów do zmiany pieluch w toaletach dla obojga płci.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 350  Pomyśl nad sposobem zamieszczenia informacji w prasie.

Wiele gazet głównych miast ma sekcję poświęconą kulinariom. Skontaktuj się z redaktorem odpowiedzialnym za ten dział i zapytaj, czy nie umieściłby informacji o degustacji specjalnych przekąsek, podczas której będziesz testował nowe smaki, która odbędzie się w Twoim lokalu.


Porada nr: 299  Maluj obrazy w umysłach.

Używaj wielu przymiotników. Stosowanie przymiotników zaostrzających apetyt jest podstawą przy sugerowaniu wyboru deseru. Przymiotniki takie jak pyszny, kremowy, bogaty lub kruchy doskonale sprawdzają się w opisach deserów dostępnych w karcie.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Konsultacje

Pamiętaj, aby sprawy finansowe omawiać ze swoimi pracownikami, ponieważ każdy z nich może zasugerować inne sposoby dotyczące obniżenia ponoszonych kosztów.


Porada nr: 64  Losowa kontrola.

Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


Porada nr: 23  Zorganizuj kampanię z książkami.

Każdy klient, który przyniesie nową książkę dla dzieci otrzyma darmowy deser. Zebrany zbiór książek ofiaruj lokalnej bibliotece lub domowi dziecka.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki