MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 7  Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje.

Może właśnie przeprowadzasz promocję, która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się najlepiej sprzedają.


Porada nr: 191  Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.

Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 272  Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie.

Jest to bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia, jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków.


Porada nr: 128  Wręczaj upominki we wtorkowy wieczór.

Niech w każdy wtorek pomiędzy godziną 1700 a 1900 Twój personel wręczy klientom karteczki z numerami. O godzinie 1730, 1800 oraz 1900 barman będzie wyczytywał wylosowane numery. Zwycięzca otrzyma w prezencie darmową przystawkę! To sprawi, że goście zaczną interesować się przystawkami oraz napojami, gdy będą oczekiwali aż barman wyczyta kolejne numery.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 23  Czas.

W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.


Porada nr: 65  Pamiętaj, by być skupionym podczas liczenia gotówki.

Wiedz, że zawsze ktoś może Ci przeszkodzić w czasie liczenia kasy, więc pamiętaj, aby NIGDY nie spuszczać pieniędzy z oczu, nawet na chwilę.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Opublikuj relacje prasowe.

Pamiętaj, to nie jest reklama, więc treść ta musi być informacją, w której znajduje się godna opublikowania zachęta. Nie przechwalaj się, że jesteś najlepszy. Nie pisz chełpliwych tekstów, bo inaczej Twoja relacja prasowa wyląduje w koszu.


Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki