MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 146  Pamiętaj o preferencjach gości.

Jedno co wywiera zawsze wrażenie na gościach to sytuacja, gdy personel pamięta ich preferencje. Wyobraź sobie, że po zajęciu przez Ciebie miejsca przy stoliku, kelner przynosi Twój ulubiony napój zanim go zamówisz. To jest właśnie sposób obsługi, jaki zapamiętują goście.


Porada nr: 209  Wprowadź menu dla dzieci.

Kiedyś dzieci rzadko widywały wnętrza miłych restauracji. Dziś jest inaczej. Rodzice zabierają ze sobą do restauracji dzieci, co sprawia, że menu dla dzieci jest bardzo ważne. Bez niego rodzice będą czuli przymus płacenia za posiłek, który może nie smakować ich dzieciom i z pewnością nie będzie zjedzony do końca. Nie będą wówczas skłonni do Ciebie wrócić. Miej świadomość, że dzieci mają ogromny wpływ na decyzje dotyczące miejsca spożywania posiłków całej rodziny, tak więc zaspokajanie ich potrzeb jest tak samo ważne jak satysfakcja ich rodziców.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 24  Nie zapominaj o szkoleniach.

Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.


Porada nr: 62  Nie pozwól, by klienci sami pytali o przystawki lub dania specjalne.

Postaraj się, by Twój personel był o wszystkim należycie poinformowany. Po pierwsze upewnij się, że kelnerzy wiedzą wszystko o serwowanych potrawach i umieją je polecić. Najważniejsze, byś zachęcił personel do skrupulatnego informowania klientów.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 170  Nieustanne kontrolowanie zapasów jest przydatnym narzędziem.

Codzienne sprawdzanie ilości alkoholu oraz innych napojów jest prawdopodobnie najlepszym sposobem, aby wiedzieć o wszelkich brakach towarów. Pamiętaj więc, aby robić to codziennie.


Porada nr: 70  Liczenie gotówki powierzaj tylko zaufanym pracownikom.

Kasetki z pieniędzmi powierzaj tylko osobom, do których masz pełne zaufanie. Pamiętaj także, aby robić wydruki wszelkich podliczeń gotówki.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 39  Ustaw wielki telewizor.

Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru.


Porada nr: 371  Narodowy Dzień Ucznia.

20 września to uroczyste święto, podczas którego uczniowie są nagradzani za osiągnięcia w nauce. Zorganizuj w tym miesiącu kampanię promocyjną dla piątkowych i szóstkowych uczniów. Za każdą ocenę bardzo dobrą zaoferuj im kupon rabatowy na poncz.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki