MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Poszukiwanie lokalizacji na restaurację z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 163  Co lubią Twoi klienci.

Teraz, kiedy zwracasz się do swoich gości personalnie, Twoim następnym krokiem będzie dowiedzieć się, czego osobiście pragną. Jak to zrobić? Musisz zapytać, ale pamiętaj nie tylko o tym, co Ci powiedzą, ale także o tym, co zaobserwujesz. Gdybyś był uczulony na pewne składniki, to czy nie byłoby to miłe, gdybyś następnym razem odwiedził restaurację, w której zaproponowano by Ci zrobienie potrawy, której nie było w menu? Gdyby jedzenie smakowało Ci wyjątkowo, ale siedziałbyś zbyt blisko klimatyzatora, czyż nie byłoby wspaniale, gdybyś następnym razem został ulokowany z dala od niego?


Porada nr: 191  Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.

Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 194  Zorganizuj konkurs, w którym goście wymyślą własny napój.

Wręcz prezent za najbardziej wyszukany pomysł na trunek oraz nazwij go imieniem klienta, który go wymyślił. To prosty sposób na doskonałą zabawę oraz powód, dla którego stali klienci będą częściej Cię odwiedzać.


Porada nr: 113  Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom.

Zmniejsz porcję przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 20  Podstawowe informacje.

Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował następujących informacji:

  • Danych liczbowych z poprzedniego okresu
  • Założeń na następny okres
  • Określonych celów
  • Prostych procedur kontrolnych

  • Porada nr: 135  Zamawiaj w jednym miejscu.

    Postaraj się zamawiać wszystkie napoje u jednego dostawcy. Może to poskutkować dużymi zniżkami, zwłaszcza jeśli będzie chciał związać się z Tobą na szczególnych zasadach.


    Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

    zobacz szczególy    zamów subskrypcję

    Porada nr: 39  Ustaw wielki telewizor.

    Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru.


    Porada nr: 290  Alfabetyczna promocja.

    Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę.





     
    Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki