MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 50  Nagradzaj polecających klientów.

Za każdą kartkę polecającą, która zostanie zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój, zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili.


Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 299  Maluj obrazy w umysłach.

Używaj wielu przymiotników. Stosowanie przymiotników zaostrzających apetyt jest podstawą przy sugerowaniu wyboru deseru. Przymiotniki takie jak pyszny, kremowy, bogaty lub kruchy doskonale sprawdzają się w opisach deserów dostępnych w karcie.


Porada nr: 62  Nie pozwól, by klienci sami pytali o przystawki lub dania specjalne.

Postaraj się, by Twój personel był o wszystkim należycie poinformowany. Po pierwsze upewnij się, że kelnerzy wiedzą wszystko o serwowanych potrawach i umieją je polecić. Najważniejsze, byś zachęcił personel do skrupulatnego informowania klientów.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 23  Czas.

W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.


Porada nr: 111  Dane dotyczące transportu.

Te informacje są jedynie potwierdzeniem instrukcji od nabywcy dla sprzedającego. Bez względu na to, czy są one wypisywane ręcznie czy na komputerze, muszą zawierać jedynie proste dane, takie jak numer przesyłki oraz numer zamówienia. Jeśli ktoś ma wprowadzony system HCCP, musi pamiętać o procedurach przyjmowania transportu z dostawą produktów dotyczących zachowania czystości i odpowiednich temperatur.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!


Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki