|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 139 Pytaj - Jaki deser sobie Państwo życzą? Tak jak w przypadku przystawek, nie
chcesz, by personel dopuścił do sytuacji, w której goście mówią nie. Wielu kelnerów pyta: Czy
życzy sobie Pani/Pan deser?, a powinni zadać takie pytanie: Jaki deser Pani/Pan sobie życzy? |
Porada nr: 50 Nagradzaj polecających klientów. Za każdą kartkę polecającą, która zostanie
zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój,
zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na
kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili. |
|
Porada nr: 345 Wyróżnij się. Zdecyduj, które przystawki nadają Twojej restauracji
unikalnego charakteru i pomyśl o sposobach ich promowania w oparciu o dostępny czas i
pieniądze. Pamiętaj, że musisz myśleć perspektywicznie, by wyprzedzić konkurencję. Jeśli
potrzebujesz pomocy w wyróżnieniu firmowych dań, odwiedź stronę www.restaurant.org lub www.gastrona.pl |
Porada nr: 249 Świeżo starta skórka cytryny lub pomarańczy będzie świetną dekoracją. Skórka owoców cytrusowych jest naturalną ozdobą prawie każdej potrawy. Dodaje koloru i
aromatu potrawom oraz napojom i jest zdrowa! Pamiętaj więc, by używać startej skórki,
przygotowując ozdoby do potraw. |
|
Porada nr: 23 Czas. W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę.
Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania. |
Porada nr: 5 Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić poziom wydatków. Plan stanowi
doskonały sposób na przeanalizowanie ponoszonych kosztów. Wykorzystaj to.
Zwróć również uwagę na wydatki na inne cele, jak chocby wypłaty dla
pracowników czy koszty energii. |
|
Porada nr: 2 Luty. Szczęśliwa para, która zaręczy się w restauracji Róża w walentynki wygra wesele oraz miesiąc miodowy. Brzmi kosztownie? Ale nie wtedy, gdy pozwolisz, aby inni
za to zapłacili! Możesz bez trudu znaleźć firmy chętne do sponsorowania Cię usługami, na
przykład darmowym tortem weselnym, aby w ten sposób zostać włączonymi do promocji - jedyne co musisz zrobić, to zapytać. |
Porada nr: 290 Alfabetyczna promocja. Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę. |
|
|
|
|
|
|