MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Porada nr: 50  Nagradzaj polecających klientów.

Za każdą kartkę polecającą, która zostanie zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój, zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 39  Przygotowując przystawki, nie zapominaj o dzieciach.

Jeśli Twoja restauracja jest odwiedzana przez całe rodziny, podczas ustalania menu nie możesz zapomnieć o dzieciach. Możesz podarować dzieciom kolorowanki przedstawiające niezwykłe przystawki oraz kredki, by uprzyjemnić im czas oczekiwania na zamówioną potrawę.


Porada nr: 24  Nie zapominaj o szkoleniach.

Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 50  Duże opakowanie

Alkohole, które cieszą się dużym powodzeniem, powinny być zawsze sprzedawane w dużych butelkach, po to by uzyskać większy zysk z jednostki. Należy też korzystać z różnorakich promocji firm alkoholowych np. gdy przy zakupie sześciu butelek whisky siódma jest dodawana gratis. Zmniejszy to koszt zakupu, nie podniesiesz marży, a mimo to zwiększysz zysk!


Porada nr: 203  Uważaj na mieszane drinki.

Ściśle określone ilości składników powinny dotyczyć także bezalkoholowych składników mieszanych drinków. Barmani powinni mieć to na uwadze i stosować się do zaleceń.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 45  Opraw w ramkę artykuł.

Za każdym razem gdy lokalna prasa napisze artykuł o Twojej restauracji wytnij go i opraw w ramkę. Następnie utwórz ścianę pochwał gdzieś na holu tak, aby klienci mogli ją widzieć, wchodząc do środka.


Porada nr: 378  Święto Rosołu z Kury.

W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki