MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 168  Popieraj obsługę na życzenie (call party).

Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.


Porada nr: 194  Wprowadź różnorodne rozrywki.

Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake, komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 82  Nie przynoś rachunku za wcześnie lub za późno.

Jeśli przyniesiemy klientowi rachunek zanim zdążył on przejrzeć listę deserów, może poczuć się pospieszany a tym samym kelner może stracić szansę na hojny napiwek. Jeśli natomiast rachunek zostanie przyniesiony zbyt późno po deserze lub ostatnim daniu, klient może poczuć się zaniepokojony lub sfrustrowany, a to może wpłynąć na jego negatywną opinię o lokalu, nawet jeśli obsługa była perfekcyjna.


Porada nr: 128  Wręczaj upominki we wtorkowy wieczór.

Niech w każdy wtorek pomiędzy godziną 1700 a 1900 Twój personel wręczy klientom karteczki z numerami. O godzinie 1730, 1800 oraz 1900 barman będzie wyczytywał wylosowane numery. Zwycięzca otrzyma w prezencie darmową przystawkę! To sprawi, że goście zaczną interesować się przystawkami oraz napojami, gdy będą oczekiwali aż barman wyczyta kolejne numery.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 50  Duże opakowanie

Alkohole, które cieszą się dużym powodzeniem, powinny być zawsze sprzedawane w dużych butelkach, po to by uzyskać większy zysk z jednostki. Należy też korzystać z różnorakich promocji firm alkoholowych np. gdy przy zakupie sześciu butelek whisky siódma jest dodawana gratis. Zmniejszy to koszt zakupu, nie podniesiesz marży, a mimo to zwiększysz zysk!


Porada nr: 168  Przeprowadzaj specjalne promocje.

Jeśli widzisz, że towar zalega na półkach w magazynie, postaraj się jak najszybciej go sprzedać, zanim zacznie tracić na wartości.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 32  Jeśli nie chcą przyjść do Ciebie, Ty przyjdź do nich.

Tak, to prawda. Jeśli odrzucą zaproszenie albo nigdy się nie pokażą, wyślij Twojego pracownika do wydawnictwa lub stacji, aby dostarczył darmowe desery dla redaktora, a może nawet i dla personelu! Weź sprawy w swoje ręce.


Porada nr: 314  Nieoczekiwana promocja.

Ludzie oczekują promocji, zarówno od restauracji, jak i od innych instytucji w mieście. Nawet tej najprostszej, na przykład: róże dla każdej kobiety z okazji walentynek. Klienci przeważnie zapamiętują daną restaurację tylko wtedy, gdy zupełnie nie spodziewali się po niej niczego wyjątkowego!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki