|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 168 Popieraj obsługę na życzenie (call party). Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki. |
Porada nr: 194 Wprowadź różnorodne rozrywki. Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake,
komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń,
możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno
domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż. |
|
Porada nr: 82 Nie przynoś rachunku za wcześnie lub za późno. Jeśli przyniesiemy
klientowi rachunek zanim zdążył on przejrzeć listę deserów, może poczuć się pospieszany a
tym samym kelner może stracić szansę na hojny napiwek. Jeśli natomiast rachunek zostanie
przyniesiony zbyt późno po deserze lub ostatnim daniu, klient może poczuć się zaniepokojony
lub sfrustrowany, a to może wpłynąć na jego negatywną opinię o lokalu, nawet jeśli obsługa
była perfekcyjna. |
Porada nr: 128 Wręczaj upominki we wtorkowy wieczór. Niech w każdy wtorek
pomiędzy godziną 1700 a 1900 Twój personel wręczy klientom karteczki z numerami. O
godzinie 1730, 1800 oraz 1900 barman będzie wyczytywał wylosowane numery. Zwycięzca
otrzyma w prezencie darmową przystawkę! To sprawi, że goście zaczną interesować się
przystawkami oraz napojami, gdy będą oczekiwali aż barman wyczyta kolejne numery. |
|
Porada nr: 50 Duże opakowanie Alkohole, które cieszą się dużym powodzeniem, powinny być
zawsze sprzedawane w dużych butelkach, po to by uzyskać większy zysk
z jednostki. Należy też korzystać z różnorakich promocji firm alkoholowych np. gdy przy zakupie sześciu butelek whisky siódma jest dodawana gratis. Zmniejszy to koszt zakupu, nie podniesiesz marży, a mimo to zwiększysz zysk! |
Porada nr: 168 Przeprowadzaj specjalne promocje. Jeśli widzisz, że towar zalega na półkach
w magazynie, postaraj się jak najszybciej go sprzedać, zanim zacznie tracić na
wartości. |
|
Porada nr: 32 Jeśli nie chcą przyjść do Ciebie, Ty przyjdź do nich. Tak, to prawda. Jeśli odrzucą zaproszenie albo nigdy się nie pokażą, wyślij Twojego pracownika do wydawnictwa lub stacji, aby dostarczył darmowe desery dla redaktora, a może nawet i dla personelu! Weź sprawy w swoje ręce. |
Porada nr: 314 Nieoczekiwana promocja. Ludzie oczekują promocji, zarówno od restauracji, jak i od innych instytucji w mieście. Nawet tej najprostszej, na przykład: róże dla każdej kobiety z okazji walentynek. Klienci przeważnie zapamiętują daną restaurację tylko wtedy, gdy zupełnie nie spodziewali się po niej niczego wyjątkowego! |
|
|
|

|
|
|