MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 194  Wprowadź różnorodne rozrywki.

Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake, komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż.


Porada nr: 191  Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.

Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 272  Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie.

Jest to bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia, jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków.


Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 47  Straty i ubytki.

Kiedy obliczasz cenę za miarkę danej butelki napoju, pamiętaj aby na wypadek ewentualnych strat lub ubytków napojów, z góry odliczyć jedną miarkę, zanim przystąpisz do dzielenia. Chociaż spowoduje to wzrost ceny za jednostkę, da Ci jednak bardziej realny punkt odniesienia. To samo dotyczy inwentur piwa w KEG-ach (beczkach) odliczyć należy 2-3% pojemności KEG-a na tzw. ubytki wymiany.


Porada nr: 170  Nieustanne kontrolowanie zapasów jest przydatnym narzędziem.

Codzienne sprawdzanie ilości alkoholu oraz innych napojów jest prawdopodobnie najlepszym sposobem, aby wiedzieć o wszelkich brakach towarów. Pamiętaj więc, aby robić to codziennie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 371  Narodowy Dzień Ucznia.

20 września to uroczyste święto, podczas którego uczniowie są nagradzani za osiągnięcia w nauce. Zorganizuj w tym miesiącu kampanię promocyjną dla piątkowych i szóstkowych uczniów. Za każdą ocenę bardzo dobrą zaoferuj im kupon rabatowy na poncz.


Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki