MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 209  Wprowadź menu dla dzieci.

Kiedyś dzieci rzadko widywały wnętrza miłych restauracji. Dziś jest inaczej. Rodzice zabierają ze sobą do restauracji dzieci, co sprawia, że menu dla dzieci jest bardzo ważne. Bez niego rodzice będą czuli przymus płacenia za posiłek, który może nie smakować ich dzieciom i z pewnością nie będzie zjedzony do końca. Nie będą wówczas skłonni do Ciebie wrócić. Miej świadomość, że dzieci mają ogromny wpływ na decyzje dotyczące miejsca spożywania posiłków całej rodziny, tak więc zaspokajanie ich potrzeb jest tak samo ważne jak satysfakcja ich rodziców.


Porada nr: 168  Popieraj obsługę na życzenie (call party).

Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 24  Nie zapominaj o szkoleniach.

Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.


Porada nr: 228  Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu.

Każdy region ma swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 4  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić pewne standardy.

Niezmienna jakość jest jednym z najpewniejszych sposobów na zwiększenie dochodów. Nie oszczędzaj więc na jakości świadczonych usług tylko po to, aby osiągnąć pewne założenia finansowe.


Porada nr: 207  Butelka z miarką.

Jest to o wiele lepszy sposób niż nalewanie na oko czy ręczne porcjowanie. Dzięki tej metodzie uzyskamy bardzo dużą dokładność. Butelka zawieszona jest na wieszaku do butelek, co jest bardzo wygodne i poręczne - zawiesza się zazwyczaj te produkty, które najbardziej rotują.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 2  Luty. Szczęśliwa para, która zaręczy się w restauracji Róża w walentynki wygra wesele oraz miesiąc miodowy.

Brzmi kosztownie? Ale nie wtedy, gdy pozwolisz, aby inni za to zapłacili! Możesz bez trudu znaleźć firmy chętne do sponsorowania Cię usługami, na przykład darmowym tortem weselnym, aby w ten sposób zostać włączonymi do promocji - jedyne co musisz zrobić, to zapytać.


Porada nr: 91  Zachowaj konsekwencję.

Nie podawaj meksykańskiej tortilli w tym tygodniu w poniedziałek, a w następnym w czwartek. Bądź konsekwentny. Klienci oczekują solidności i stabilności.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki