MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 18  Utrzymuj toaletę w należytym porządku.

Jedną z pierwszych oznak Twojego podejścia do klientów jest czystość toalet. Goście po wizycie w Twoim lokalu z pewnością wyrobią sobie na ten temat zdanie. Takie przybory jak mydło, ręczniki papierowe oraz chusteczki higieniczne powinny zawsze być na swoim miejscu, by klienci uniknęli problemów z zachowaniem higieny. Pamiętaj także o większej liczbie toalet dla kobiet. Kolejnym dobrym pomysłem może być umieszczenie potrzebnych przyborów do zmiany pieluch w toaletach dla obojga płci.


Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 66  Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.

Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.


Porada nr: 321  Na specjalne okazje ugość dzieci w wyjątkowy sposób.

Zaaranżuj przybycie św. Mikołaja lub wielkanocnego zajączka, którzy będą na deser rozdawać cukierki lub galaretki. Umożliwi to dorosłym dłuższe delektowanie się obiadem oraz zamówienie deseru lub poobiedniego drinka. W dni takie jak Dzień Matki, kiedy wiadomo że będzie wzmożony ruch, wystaw telewizory oraz odtwarzacze video oraz przygotuj specjalne zakąski, które dzieci będą mogły przeżuwać, podczas gdy rodzice w spokoju skonsumują posiłek. Możesz zamówić obsłudze specjalne kostiumy na stronie www.costumeworld.com.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 64  Losowa kontrola.

Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky.


Porada nr: 5  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić poziom wydatków.

Plan stanowi doskonały sposób na przeanalizowanie ponoszonych kosztów. Wykorzystaj to. Zwróć również uwagę na wydatki na inne cele, jak chocby wypłaty dla pracowników czy koszty energii.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 290  Alfabetyczna promocja.

Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę.


Porada nr: 218  Gra w zgadywanie.

Możesz kupić albo najlepiej poprosić dyrektora organizacyjnego o podarowanie kilku koszulek piłkarskich, piłki lub plakatu z podpisami zawodników. Następnie zorganizuj konkurs, w którym klienci będą zgadywać wynik meczu. Ten, kto wygra, zgarnia wszystkie upominki.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki