MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 236  Nie zaprzestawaj reklamy.

Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd, wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić sukcesy przez długi czas.


Porada nr: 271  Stwórz własną markę w branży.

Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia, nie zagrzeje długo miejsca na rynku.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 104  Wygląd potrawy jest bardzo ważny.

Wygląd przygotowywanej potrawy ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań lub zachwalone przez Twój personel.


Porada nr: 89  Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta.

Zawsze skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost dochodów.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Porada nr: 52  Współzawodnictwo.

Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne. Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją!


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 321  Miesiąc Świętowania Życia.

Styczeń jest miesiącem, w którym chcemy poprawić nasze dotychczasowe życie. Więc czemu nie świętować życia? Dowiedz się, kto jest najstarszym mieszkańcem Twojego miasta i zaproś go na przyjęcie.


Porada nr: 82  Poświęć im specjalną uwagę.

Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki