|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 236 Nie zaprzestawaj reklamy. Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś
zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd,
wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze
ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie
nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym
klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić
sukcesy przez długi czas. |
Porada nr: 271 Stwórz własną markę w branży. Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia,
nie zagrzeje długo miejsca na rynku. |
|
Porada nr: 104 Wygląd potrawy jest bardzo ważny. Wygląd przygotowywanej potrawy
ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje
przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań
lub zachwalone przez Twój personel. |
Porada nr: 89 Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta. Zawsze
skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego
wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost
dochodów. |
|
Porada nr: 15 Sprawozdania finansowe. To kluczowe elementy udanego planu budżetowego.
Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj
pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za
duże. |
Porada nr: 52 Współzawodnictwo. Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne.
Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży
alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych
z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją! |
|
Porada nr: 321 Miesiąc Świętowania Życia. Styczeń jest miesiącem, w którym chcemy poprawić nasze dotychczasowe życie. Więc czemu nie świętować życia? Dowiedz się, kto jest najstarszym mieszkańcem Twojego miasta i zaproś go na przyjęcie. |
Porada nr: 82 Poświęć im specjalną uwagę. Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji. |
|
|
|

|
|
|