MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 139  Pytaj - Jaki deser sobie Państwo życzą?

Tak jak w przypadku przystawek, nie chcesz, by personel dopuścił do sytuacji, w której goście mówią nie. Wielu kelnerów pyta: Czy życzy sobie Pani/Pan deser?, a powinni zadać takie pytanie: Jaki deser Pani/Pan sobie życzy?


Porada nr: 239  Pamiętaj o głównej zasadzie.

Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5 kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 321  Na specjalne okazje ugość dzieci w wyjątkowy sposób.

Zaaranżuj przybycie św. Mikołaja lub wielkanocnego zajączka, którzy będą na deser rozdawać cukierki lub galaretki. Umożliwi to dorosłym dłuższe delektowanie się obiadem oraz zamówienie deseru lub poobiedniego drinka. W dni takie jak Dzień Matki, kiedy wiadomo że będzie wzmożony ruch, wystaw telewizory oraz odtwarzacze video oraz przygotuj specjalne zakąski, które dzieci będą mogły przeżuwać, podczas gdy rodzice w spokoju skonsumują posiłek. Możesz zamówić obsłudze specjalne kostiumy na stronie www.costumeworld.com.


Porada nr: 272  Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie.

Jest to bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia, jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 51  Przeprowadź rozeznanie.

Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy. Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na poszczególne rodzaje trunków.


Porada nr: 69  Kontroluj zapasy gotówki.

Rób to codziennie. Licz gotówkę, która znajduje się w kasie na początku zmiany oraz tę która jest przeznaczona na jej uzupełnianie. Taką operację przeprowadzaj zaraz po skończeniu liczenia dziennego utargu. Pozwoli Ci to na zachowanie porządku w Twoich finansach.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 32  Jeśli nie chcą przyjść do Ciebie, Ty przyjdź do nich.

Tak, to prawda. Jeśli odrzucą zaproszenie albo nigdy się nie pokażą, wyślij Twojego pracownika do wydawnictwa lub stacji, aby dostarczył darmowe desery dla redaktora, a może nawet i dla personelu! Weź sprawy w swoje ręce.


Porada nr: 323  Narodowy Miesiąc Zupy.

W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki