MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 50  Nagradzaj polecających klientów.

Za każdą kartkę polecającą, która zostanie zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój, zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili.


Porada nr: 139  Pytaj - Jaki deser sobie Państwo życzą?

Tak jak w przypadku przystawek, nie chcesz, by personel dopuścił do sytuacji, w której goście mówią nie. Wielu kelnerów pyta: Czy życzy sobie Pani/Pan deser?, a powinni zadać takie pytanie: Jaki deser Pani/Pan sobie życzy?


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 340  Rozrywka to sposób na przyciągnięcie rodzin.

Nie musisz zatrudniać dziesięcioosobowej kapeli. Klown robiący z baloników zabawne kształty zachwyci dzieci w Twojej restauracji. Wygospodaruj miejsce i zorganizuj przyjęcie z krojeniem ciasta, oferując w nagrodę specjalne napoje lub desery dla wszystkich uczestników. Tymczasem rodzice będą mogli się zrelaksować i zamówić więcej wina i przekąsek.


Porada nr: 155  Oferuj darmowe dodatki do napojów.

Jest to szczególnie efektywny sposób w odniesieniu do większej grupy osób, które są w dobrym nastroju i są skłonne zabawić u Ciebie dłużej. Pamiętaj, by wtedy szybko zaproponować jakieś dodatki, na przykład: butelkę wina zamiast pojedynczych kieliszków, lub cały dzban piwa zamiast pojedynczych szklanek. Takie działanie może nie tylko zwiększyć obrót ale również uświadomić klientom, że podchodzisz do nich z pełnym szacunkiem.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 51  Przeprowadź rozeznanie.

Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy. Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na poszczególne rodzaje trunków.


Porada nr: 64  Losowa kontrola.

Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 7  Lipiec. 4 lipca dwie znane osoby wraz z gośćmi odwiedzą restaurację Róża.

W prawie każdym dużym mieście są sobowtóry, które można wynająć na specjalne okazje. Jeśli nie, wypożycz kostium i ubierz któregoś z Twoich pracowników. Poza darmową relacją w prasie możesz podarować swoim klientom noc pełną wrażeń - kiedy to w ciągu jednego dnia będą cieszyć się z wizyty dwóch sławnych historycznych postaci!


Porada nr: 314  Nieoczekiwana promocja.

Ludzie oczekują promocji, zarówno od restauracji, jak i od innych instytucji w mieście. Nawet tej najprostszej, na przykład: róże dla każdej kobiety z okazji walentynek. Klienci przeważnie zapamiętują daną restaurację tylko wtedy, gdy zupełnie nie spodziewali się po niej niczego wyjątkowego!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki