MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 59  Stwórz wymyślne przystawki.

Większość restauracji skupia się na przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką.


Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 294  Spraw, by goście poczuli, że zasługują na deser.

Desery to smakołyki i wielu ludzi traktuje siebie z pobłażliwością, jeżeli czuje, że zasługuje na deser. Słowa Są Pani/Pana urodziny, Jest piątek, Gratuluję awansu lub po prostu Miała Pani/Miał Pan ciężki tydzień mogą skłonić gości do zakupu deserów. Naucz obsługę obserwować gości, dowiadywać się, czy goście świętują, czy narzekają na trudny tydzień... Pomaga to w oferowaniu deserów.


Porada nr: 76  Nie podawaj klientom dań, dopóki nie skończą jeść przystawek.

Bardzo ważne jest obserwowanie gości i podawanie kolejnych dań w odpowiednim momencie. Jeśli podasz zamówione danie zanim klient skończy jeść przystawkę, poczuje się on pospieszany, co może wpłynąć negatywnie na jego opinię o lokalu.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 6  Dwa poziomy.

Warto kierować się tą dwustopniową procedurą. Stworzy ona solidną podstawę dla Twojego budżetu. Pierwszy poziom określa się jako opisowy. Dotyczy on jedynie założeń. Te założenia są później wykorzystywane, aby stworzyć drugi poziom planu czyli aspekt finansowy, który wymaga zdecydowanie głębszej analizy.


Porada nr: 134  Zmień wielkość dostaw.

Kupuj napoje w większych ilościach. Może to znacząco obniżyć koszty, zwłaszcza jeśli chodzi o alkohole, których terminy ważności są długie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 19  Organizuj miejscowe akcje pobierania krwi.

Zadzwoń do lokalnego banku krwi i zapytaj, czy będziesz mógł wypożyczyć jeden z pojazdów służących do pobierania krwi. Umieść go na Twoim parkingu. Możesz też zaoferować kupony na trzy desery dla każdego klienta albo turysty, który odda krew.


Porada nr: 91  Zachowaj konsekwencję.

Nie podawaj meksykańskiej tortilli w tym tygodniu w poniedziałek, a w następnym w czwartek. Bądź konsekwentny. Klienci oczekują solidności i stabilności.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki