|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 163 Co lubią Twoi klienci. Teraz, kiedy zwracasz się do swoich gości personalnie,
Twoim następnym krokiem będzie dowiedzieć się, czego osobiście pragną. Jak to zrobić? Musisz
zapytać, ale pamiętaj nie tylko o tym, co Ci powiedzą, ale także o tym, co zaobserwujesz. Gdybyś
był uczulony na pewne składniki, to czy nie byłoby to miłe, gdybyś następnym razem odwiedził
restaurację, w której zaproponowano by Ci zrobienie potrawy, której nie było w menu? Gdyby
jedzenie smakowało Ci wyjątkowo, ale siedziałbyś zbyt blisko klimatyzatora, czyż nie byłoby
wspaniale, gdybyś następnym razem został ulokowany z dala od niego? |
Porada nr: 191 Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta. Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych
pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora
wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów. |
|
Porada nr: 194 Zorganizuj konkurs, w którym goście wymyślą własny napój. Wręcz
prezent za najbardziej wyszukany pomysł na trunek oraz nazwij go imieniem klienta, który go wymyślił. To prosty sposób na doskonałą zabawę oraz powód, dla którego stali klienci będą częściej Cię odwiedzać.
|
Porada nr: 113 Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom. Zmniejsz porcję
przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek
zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na
przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą
cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne. |
|
Porada nr: 20 Podstawowe informacje. Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował
następujących informacji:
Danych liczbowych z poprzedniego okresu
Założeń na następny okres
Określonych celów
Prostych procedur kontrolnych |
Porada nr: 135 Zamawiaj w jednym miejscu. Postaraj się zamawiać wszystkie napoje u jednego dostawcy. Może to poskutkować dużymi zniżkami, zwłaszcza jeśli będzie chciał związać się z Tobą na szczególnych zasadach. |
|
Porada nr: 39 Ustaw wielki telewizor. Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru. |
Porada nr: 290 Alfabetyczna promocja. Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę. |
|
|
|

|
|
|