MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Poszukiwanie lokalizacji na restaurację z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 167  Akceptuj rezerwacje.

Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np. na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych rezerwacji.


Porada nr: 2  Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim!

Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 111  Stwórz dodatkowe menu specjalnie dla dzieci.

Dzieci z pewnością zapamiętają miejsce, w którym jadły frytki w kształcie dinozaurów lub deser lodowy o nazwie Mroźny Bałwanek. Istnieją więc duże szanse, że będą prosić rodziców o ponowną wizytę w tym lokalu.


Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 27  Oczekiwania gości

Rzadko wykorzystywany, ale bardzo wysoce efektywny czynnik pomocny w ustalaniu prognoz. Prowadź specjalną księgę, do której klienci będą mogli wpisywać swoje opinie na temat Twojego lokalu. Stwórz na stronie internetowej lokalu forum, gdzie goście będą mogli wypowiedzieć się na temat obsługi, wystroju lokalu i podawanych w nim koktajli. Jest to też korzyść marketingowa.


Porada nr: 6  Dwa poziomy.

Warto kierować się tą dwustopniową procedurą. Stworzy ona solidną podstawę dla Twojego budżetu. Pierwszy poziom określa się jako opisowy. Dotyczy on jedynie założeń. Te założenia są później wykorzystywane, aby stworzyć drugi poziom planu czyli aspekt finansowy, który wymaga zdecydowanie głębszej analizy.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 23  Zorganizuj kampanię z książkami.

Każdy klient, który przyniesie nową książkę dla dzieci otrzyma darmowy deser. Zebrany zbiór książek ofiaruj lokalnej bibliotece lub domowi dziecka.


Porada nr: 19  Organizuj miejscowe akcje pobierania krwi.

Zadzwoń do lokalnego banku krwi i zapytaj, czy będziesz mógł wypożyczyć jeden z pojazdów służących do pobierania krwi. Umieść go na Twoim parkingu. Możesz też zaoferować kupony na trzy desery dla każdego klienta albo turysty, który odda krew.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki