MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 167  Akceptuj rezerwacje.

Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np. na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych rezerwacji.


Porada nr: 78  Nie umieszczaj w menu zdań przeczących.

Byłeś kiedykolwiek w restauracji, której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 350  Pomyśl nad sposobem zamieszczenia informacji w prasie.

Wiele gazet głównych miast ma sekcję poświęconą kulinariom. Skontaktuj się z redaktorem odpowiedzialnym za ten dział i zapytaj, czy nie umieściłby informacji o degustacji specjalnych przekąsek, podczas której będziesz testował nowe smaki, która odbędzie się w Twoim lokalu.


Porada nr: 155  Oferuj darmowe dodatki do napojów.

Jest to szczególnie efektywny sposób w odniesieniu do większej grupy osób, które są w dobrym nastroju i są skłonne zabawić u Ciebie dłużej. Pamiętaj, by wtedy szybko zaproponować jakieś dodatki, na przykład: butelkę wina zamiast pojedynczych kieliszków, lub cały dzban piwa zamiast pojedynczych szklanek. Takie działanie może nie tylko zwiększyć obrót ale również uświadomić klientom, że podchodzisz do nich z pełnym szacunkiem.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 69  Kontroluj zapasy gotówki.

Rób to codziennie. Licz gotówkę, która znajduje się w kasie na początku zmiany oraz tę która jest przeznaczona na jej uzupełnianie. Taką operację przeprowadzaj zaraz po skończeniu liczenia dziennego utargu. Pozwoli Ci to na zachowanie porządku w Twoich finansach.


Porada nr: 203  Uważaj na mieszane drinki.

Ściśle określone ilości składników powinny dotyczyć także bezalkoholowych składników mieszanych drinków. Barmani powinni mieć to na uwadze i stosować się do zaleceń.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 321  Miesiąc Świętowania Życia.

Styczeń jest miesiącem, w którym chcemy poprawić nasze dotychczasowe życie. Więc czemu nie świętować życia? Dowiedz się, kto jest najstarszym mieszkańcem Twojego miasta i zaproś go na przyjęcie.


Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki