MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 194  Wprowadź różnorodne rozrywki.

Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake, komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż.


Porada nr: 2  Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim!

Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 24  Nie zapominaj o szkoleniach.

Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.


Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Konsultacje

Pamiętaj, aby sprawy finansowe omawiać ze swoimi pracownikami, ponieważ każdy z nich może zasugerować inne sposoby dotyczące obniżenia ponoszonych kosztów.


Porada nr: 168  Przeprowadzaj specjalne promocje.

Jeśli widzisz, że towar zalega na półkach w magazynie, postaraj się jak najszybciej go sprzedać, zanim zacznie tracić na wartości.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Opublikuj relacje prasowe.

Pamiętaj, to nie jest reklama, więc treść ta musi być informacją, w której znajduje się godna opublikowania zachęta. Nie przechwalaj się, że jesteś najlepszy. Nie pisz chełpliwych tekstów, bo inaczej Twoja relacja prasowa wyląduje w koszu.


Porada nr: 45  Opraw w ramkę artykuł.

Za każdym razem gdy lokalna prasa napisze artykuł o Twojej restauracji wytnij go i opraw w ramkę. Następnie utwórz ścianę pochwał gdzieś na holu tak, aby klienci mogli ją widzieć, wchodząc do środka.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki