MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 251  Nie zapomnij o ulotkach.

Ulotki są tanie w przygotowaniu i łatwe do rozprowadzenia. Wszystko, czego potrzebujesz, to błyszczący papier kolorowy i komputer. Ulotki przydadzą się, by zareklamować Twoje potrawy, przeprowadzane promocje oraz organizowane imprezy itd. Postaraj się, by wydruk był duży i łatwy do odczytania. Możesz rozprowadzać ulotki w miejscach publicznych, pamiętaj jednak, by robić to w swojej pięciokilometrowej strefie.


Porada nr: 7  Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje.

Może właśnie przeprowadzasz promocję, która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się najlepiej sprzedają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 82  Nie przynoś rachunku za wcześnie lub za późno.

Jeśli przyniesiemy klientowi rachunek zanim zdążył on przejrzeć listę deserów, może poczuć się pospieszany a tym samym kelner może stracić szansę na hojny napiwek. Jeśli natomiast rachunek zostanie przyniesiony zbyt późno po deserze lub ostatnim daniu, klient może poczuć się zaniepokojony lub sfrustrowany, a to może wpłynąć na jego negatywną opinię o lokalu, nawet jeśli obsługa była perfekcyjna.


Porada nr: 139  Twoje przystawki, prezentowane podczas Happu Hour, nie muszą być obfite i dużo kosztować.

Pomyśl o tym , jak obniżyć koszty darmowych przystawek zachowując przy tym ich doskonała jakość. Połączenie skromnych i smacznych przystawek zwróci uwagę każdego. Świetna i niedroga przekąska może być zrobiona z francuskiego lub włoskiego bochenka chleba nafaszerowanego mięsem lub serem (pamiętaj, aby mieć także przystawki bezmięsne dla wegetarian lub osób, które lubią lekkie jedzenie). Pokrój pieczywo i podawaj je posypane przyprawami.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 5  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić poziom wydatków.

Plan stanowi doskonały sposób na przeanalizowanie ponoszonych kosztów. Wykorzystaj to. Zwróć również uwagę na wydatki na inne cele, jak chocby wypłaty dla pracowników czy koszty energii.


Porada nr: 20  Podstawowe informacje.

Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował następujących informacji:

  • Danych liczbowych z poprzedniego okresu
  • Założeń na następny okres
  • Określonych celów
  • Prostych procedur kontrolnych

  • Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

    zobacz szczególy    zamów subskrypcję

    Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

    Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


    Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

    Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





     
    Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki