MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 168  Popieraj obsługę na życzenie (call party).

Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.


Porada nr: 219  Zestawy rodzinnesą świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób.

Zestawy rodzinne są świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób. Obecnie wiele restauracji posiada w swoim menu takie własne pozycje. Na przykład Kentucky Fried Chicken oferuje 10 kawałków z kurczaka z różnymi przystawkami oraz ciasteczkami w niższej cenie. Celem takiego działania jest zapewnianie rodzinie wystarczającej ilości jedzenia w atrakcyjnej cenie. Podobny pomysł możesz zastosować w swojej restauracji, proponując przystawkę, dwa dania główne dla dorosłych, dwa posiłki dla dzieci, dwa desery ? a wszystko to w niższej cenie.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 319  Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci.

Dzieci zwykle nie mają wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo, jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ zatem wpływu dzieci na Twój biznes.


Porada nr: 128  Wręczaj upominki we wtorkowy wieczór.

Niech w każdy wtorek pomiędzy godziną 1700 a 1900 Twój personel wręczy klientom karteczki z numerami. O godzinie 1730, 1800 oraz 1900 barman będzie wyczytywał wylosowane numery. Zwycięzca otrzyma w prezencie darmową przystawkę! To sprawi, że goście zaczną interesować się przystawkami oraz napojami, gdy będą oczekiwali aż barman wyczyta kolejne numery.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Porada nr: 170  Nieustanne kontrolowanie zapasów jest przydatnym narzędziem.

Codzienne sprawdzanie ilości alkoholu oraz innych napojów jest prawdopodobnie najlepszym sposobem, aby wiedzieć o wszelkich brakach towarów. Pamiętaj więc, aby robić to codziennie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 314  Nieoczekiwana promocja.

Ludzie oczekują promocji, zarówno od restauracji, jak i od innych instytucji w mieście. Nawet tej najprostszej, na przykład: róże dla każdej kobiety z okazji walentynek. Klienci przeważnie zapamiętują daną restaurację tylko wtedy, gdy zupełnie nie spodziewali się po niej niczego wyjątkowego!


Porada nr: 169  Pozwól gościom zjeść tort - ale przedtem pokaż, jak go upiec!

Lekcje poświęcone dekoracji ciast cieszą się dużym zainteresowaniem, zapewniają również dobrą zabawę. Podczas takich lekcji możesz lepiej poznać swoich gości. Pozwól im upiec ciasto i zaprosić najbliższą rodzinę na degustację.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki