MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 128. Wręczaj upominki we wtorkowy wieczór.
Niech w każdy wtorek pomiędzy godziną 1700 a 1900 Twój personel wręczy klientom karteczki z numerami. O godzinie 1730, 1800 oraz 1900 barman będzie wyczytywał wylosowane numery. Zwycięzca otrzyma w prezencie darmową przystawkę! To sprawi, że goście zaczną interesować się przystawkami oraz napojami, gdy będą oczekiwali aż barman wyczyta kolejne numery.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 14
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • znaleść idealny lokal
  • zaplanować od podstaw wnętrze swojej wymarzonej restauracji
  • stworzyć niepowtarzalny wystrój i klimat restauracji
  • opracować jak najlepsze warunki pracy dla Twojego personelu
  • zrozumieć relację pomiędzy wystrojem a obrotami Twojej restauracji
  • stworzyć zespół profesjonalistów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces
  • uniknšć kosztownych pomyłek
  • wykorzystać remont restauracji do promocji lokalu
  • przycišgnąć klientów

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki