MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 147. Myśl o gościach jak o rodzinie lub bliskich znajomych.
Znasz ich sympatie i antypatie, kiedy przychodzą do Ciebie z wizytą. Wiesz, że Jan pali, a Zuzanna lubi tylko schłodzone piwo Coors Ligot z butelki. Kazimierz nie lubi grzybów czy zielonej papryki, a Marta zawsze prosi o sweter, gdyż jest jej zimno, nawet gdy tak naprawdę zimno nie jest. Biznes restauracyjny opiera się właśnie na tego typu gościnności.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 14
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • znaleść idealny lokal
  • zaplanować od podstaw wnętrze swojej wymarzonej restauracji
  • stworzyć niepowtarzalny wystrój i klimat restauracji
  • opracować jak najlepsze warunki pracy dla Twojego personelu
  • zrozumieć relację pomiędzy wystrojem a obrotami Twojej restauracji
  • stworzyć zespół profesjonalistów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces
  • uniknšć kosztownych pomyłek
  • wykorzystać remont restauracji do promocji lokalu
  • przycišgnąć klientów

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki