MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Większe zyski z deserów przystawek i drinków
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 50. Nagradzaj polecających klientów.
Za każdą kartkę polecającą, która zostanie zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój, zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 14
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • znaleść idealny lokal
  • zaplanować od podstaw wnętrze swojej wymarzonej restauracji
  • stworzyć niepowtarzalny wystrój i klimat restauracji
  • opracować jak najlepsze warunki pracy dla Twojego personelu
  • zrozumieć relację pomiędzy wystrojem a obrotami Twojej restauracji
  • stworzyć zespół profesjonalistów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces
  • uniknšć kosztownych pomyłek
  • wykorzystać remont restauracji do promocji lokalu
  • przycišgnąć klientów

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki