MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zarządzanie personelem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 26. Podaruj klientom powrotny kupon.
Kiedy Twoja restauracja jest przepełniona a goście cały czas napływają, będziesz musiał spojrzeć prawdzie w oczy i odprawić część osób z kwitkiem. Nigdy jednak nie odprawiaj ich bez podania powodu, dla którego powinni przyjść ponownie. Pokaż im, że na prawdę Ci na nich zależy. Możesz podarować im bon na darmowy deser lub zaproponować zniżkę podczas ich następnej wizyty.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci


Nasi eksperci







 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki