MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 62. Nie pozwól, by klienci sami pytali o przystawki lub dania specjalne.
Postaraj się, by Twój personel był o wszystkim należycie poinformowany. Po pierwsze upewnij się, że kelnerzy wiedzą wszystko o serwowanych potrawach i umieją je polecić. Najważniejsze, byś zachęcił personel do skrupulatnego informowania klientów.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Marek Widomski


Nasi eksperci


Marek WidomskiMarek Widomski
Doradca Kulinarny WISD & Partners. Członek Kapituły Klubu Szefów Kuchni Współorganizator konkursów kulinarnych zaliczanych do Pucharu Polski. Absolwent Szkoły Kulinarnej Pierre Dubrulle w Vancouver.B.C.Canada.


Na wstępie chciałbym podziękować wydawcy - CTI Media Sp. z o. o. i sponsorowi głównemu - Nestlé FoodServices, którzy zadali sobie trud publikacji unikatowej serii poradników Biblioteka Menadżera Nestlé FoodServices w ramach The Food Service Prof.

Jest to zbiór 15 książek, w których w formie porad (best practices) przedstawiono najlepsze sprawdzone metody i techniki zarządzania restauracją z najbardziej konkurencyjnego rynku gastronomicznego na świecie. Informacje te to punkt wyjścia do doskonalenia pracy zawodowej w gastronomii dla kucharzy, kelnerów i menadżerów. Są one przekazywane w każdej szkole gastronomicznej w Ameryce Północnej. W mojej pracy konsultacyjno-kulinarnej posługuję się wiedzą zawartą w tych publikacjach, którą zdobyłem już wcześniej, uczęszczając do szkoły gastronomicznej w Kanadzie.

W każdym z poradników serii Biblioteka Menadżera Nestlé FoodServices znajdą Państwo przynajmniej 365 prostych pomysłów i skutecznych sposobów na zwiększenie obrotów. Czasami mogą się one wydawać nie do zrealizowania w Polsce, ale to nieprawda! Czas, abyśmy i my zaczęli stosować opisane w poradnikach metody.

Wizja przyjaznej restauracji podającej dobre jedzenie to klucz do sukcesu. Jestem pewien, że po przestudiowaniu całej serii uzyskają Państwo receptę na zdobycie i utrzymanie klientów. Z pewnością pomoże ona Państwu w otworzeniu restauracji lub w poprawieniu kondycji już działającego przedsięwzięcia. Z dniem wydania tej publikacji wszystko się zmieni. Ci z Państwa, którzy znajdą chwilę czasu na jej przeczytanie, a potem spróbują przenieść zawarte w niej informacje na swoje podwórko w formie konkretnych działań, na pewno skorzystają finansowo i organizacyjnie, czego wszystkim Czytelnikom tej książki serdecznie życzę.

Opiekun mrytoryczny poradnika: ''Zarządzanie restauracją. Większe zyski z deserów przystawek i drinków.''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki