MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Większe zyski z deserów przystawek i drinków
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 191. Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.
Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Marek Widomski


Nasi eksperci


Marek WidomskiMarek Widomski
Doradca Kulinarny WISD & Partners. Członek Kapituły Klubu Szefów Kuchni Współorganizator konkursów kulinarnych zaliczanych do Pucharu Polski. Absolwent Szkoły Kulinarnej Pierre Dubrulle w Vancouver.B.C.Canada.


Na wstępie chciałbym podziękować wydawcy - CTI Media Sp. z o. o. i sponsorowi głównemu - Nestlé FoodServices, którzy zadali sobie trud publikacji unikatowej serii poradników Biblioteka Menadżera Nestlé FoodServices w ramach The Food Service Prof.

Jest to zbiór 15 książek, w których w formie porad (best practices) przedstawiono najlepsze sprawdzone metody i techniki zarządzania restauracją z najbardziej konkurencyjnego rynku gastronomicznego na świecie. Informacje te to punkt wyjścia do doskonalenia pracy zawodowej w gastronomii dla kucharzy, kelnerów i menadżerów. Są one przekazywane w każdej szkole gastronomicznej w Ameryce Północnej. W mojej pracy konsultacyjno-kulinarnej posługuję się wiedzą zawartą w tych publikacjach, którą zdobyłem już wcześniej, uczęszczając do szkoły gastronomicznej w Kanadzie.

W każdym z poradników serii Biblioteka Menadżera Nestlé FoodServices znajdą Państwo przynajmniej 365 prostych pomysłów i skutecznych sposobów na zwiększenie obrotów. Czasami mogą się one wydawać nie do zrealizowania w Polsce, ale to nieprawda! Czas, abyśmy i my zaczęli stosować opisane w poradnikach metody.

Wizja przyjaznej restauracji podającej dobre jedzenie to klucz do sukcesu. Jestem pewien, że po przestudiowaniu całej serii uzyskają Państwo receptę na zdobycie i utrzymanie klientów. Z pewnością pomoże ona Państwu w otworzeniu restauracji lub w poprawieniu kondycji już działającego przedsięwzięcia. Z dniem wydania tej publikacji wszystko się zmieni. Ci z Państwa, którzy znajdą chwilę czasu na jej przeczytanie, a potem spróbują przenieść zawarte w niej informacje na swoje podwórko w formie konkretnych działań, na pewno skorzystają finansowo i organizacyjnie, czego wszystkim Czytelnikom tej książki serdecznie życzę.

Opiekun mrytoryczny poradnika: ''Zarządzanie restauracją. Większe zyski z deserów przystawek i drinków.''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki