MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 44. 44. Średnia zapłaconych przez klientów rachunków.
Całkowity roczny dochód podziel przez całkowitą liczbę klientów. Otrzymany wynik będzie średnią zapłaconych rachunków za posiłki.

Porada z książki: Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 5
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • kontrolować i redukować koszty
  • redukować koszty żywności
  • obiektywnie spojrzeć na swoją restaurację
  • kupować i przechowywać żywność
  • redukować koszty utrzymania i koszty napraw
  • efektywnie zarządzać personelem
  • chronić się przed kradzieżami
  • zapobiegać uszkodzeniom wyposażenia

spis treści | zamów subskrypcję

Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki