MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Większe zyski z deserów przystawek i drinków
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 90. Pamiętaj o uśmiechu, kiedy obsługujesz gości .
Uśmiech to gest, który może pomóc zwiększyć dochody oraz liczbę klientów. Jednak w naszym zapracowanym świecie często zapominamy uśmiechać się do naszych klientów, a tym samym tracimy szansę zachęcenia ich do ponownych odwiedzin. Uśmiech sprawi, że klienci poczują się w Twojej restauracji komfortowo. Co więcej, będą bardziej skłonni zamówić przekąskę wraz z napojem, lub deser po zjedzonym posiłku.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Kurt Scheller


Nasi eksperci


Kurt SchellerKurt Scheller
Szef kuchni Kurt Scheller`s Restaurant w Hotelu Rialto, Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni, właściciel i pomysłodawca szkoły kulinarnej Akademia Gotowania Kurta Schellera

Chcesz lepiej obsługiwać gości? Chcesz mieć profesjonalnie wyszkolony personel? Chcesz prześcignąć konkurencję? I to wszystko za kilkanaście złotych dziennie? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w świetnej książce Zarządzanie restauracją: ''Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie.'' Zachęcam do jej przeczytania. Zawiera masę porad, które mogą zmienić Twoją restaurację w doskonale działający biznes.

Jakie jest główne zadanie, które stawiacie przed swoim biznesem gastronomicznym? Zarabiać pieniądze. Naturalnie. Każdy chce, by jego restauracja czy bar dobrze prosperował. Teraz powstaje pytanie: jak tego dokonać? Być może macie doskonale rozpoznany rynek gastronomiczny w Polsce. Być może bardzo dobrze zdajecie sobie sprawę z tego jak obsłużyć gościa w swoim lokalu, by często do Was wracał i dodatkowo zabierał ze sobą rodzinę lub znajomych. Być może wiecie jak ważną rolę w Waszym lokalu odgrywają dzieci, które przychodzą z rodzicami.

Być może znacie sposoby, dzięki którym klienci będą oczarowani wizytą w Waszym lokalu. Być może wiecie jak motywować i szkolić swój personel, by pracował jak najlepiej. Wreszcie być może wiecie jak doceniać swój personel, jak promować napoje, desery, przystawki itd., itp. Jeśli wiecie to wszystko, to gratuluję. Teraz wystarczy tylko poświęcić przedsięwzięciu odpowiedni wysiłek i wzbogacać się jednocześnie świetnie obsługując swoich gości. Jeśli jednak nie jesteście tak pewni swojej wiedzy, jeśli macie wątpliwości, jeśli wolelibyście poradzić się ekspertów, którzy odnieśli sukces na najbardziej konkurencyjnym rynku amerykańskim, to mam dla Was dobrą wiadomość.

Książka ''Zarządzanie restauracją: Większe zyski z deserów, przystawek i drinków'' udzieli Wam odpowiedzi na wszystkie postawione wyżej pytania. To nie wszystko. Seria poradników Biblioteka Menadżera Nestle FoodServices powie Wam jak od podstaw prowadzić lokal gastronomiczny. Jak wybrać dobrą lokalizację dla restauracji. Jak zarządzać personelem. Jak skutecznie promować i reklamować za niewielkie pieniądze. Jak kontrolować koszty alkoholi itd., itp.

Ekspert: ''Zarządzanie restauracją. Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I).''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki