MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 168. Popieraj obsługę na życzenie (call party).
Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 3
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wypromować swój lokal za niewielkie pieniądze
  • sprawić, by klienci czuli się docenieni
  • spełnić oczekiwana gości
  • reklamować się skuteczne
  • przyciągnąć nowych klientów
  • wyszkolić personel i docenić jego rolę
  • przyciągnąć całe rodziny
  • zdobyć klientów biznesowych

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki