MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 239. Pamiętaj o głównej zasadzie.
Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5 kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Opinie klientów


Opinie klientów korzystających z naszych porad

Niezwykle interesującym dla mnie przewodnikiem, okazały się pozycje z serii Zarządzanie restauracją. 365 skutecznych porad. Od dnia ich zakupu ciągle mi towarzyszą. Leżą w zasięgu ręki, na biurku. Przeczytałem je jednym tchem  - w ciągu jednego dnia. Są niezwykłe. Otwierają oczy na sprawy i problemy, o których wiemy, a tak właściwie nie robimy nic w tym kierunku, by je rozwiązać  – dzieli się swoimi spostrzeżeniami Krystian Myszka, właściciel restauracji Pod Ratuszem w Mysłowicach.

Zawartość tych poradników to kwintesencja problemów gastronomii. Uczą jak łatwo naprawić swoje błędy i poprawić funkcjonowanie i wygląd naszej restauracji bez wielkich inwestycji finansowych. Codziennie zaglądam do poradnika,  staram się zapamiętać i wprowadzić w życie przynajmniej jedną z porad zawartych w książce - dodaje.

Seria Zarządzanie Restauracją to unikatowe kompendium wiedzy dla managerów, szefów kuchni i właścicieli restauracji. Porady zawarte w każdym z 15 tytułów inspirują do działania i podsuwają nowe, innowacyjne rozwiązania.

Pojawienie się na rynku serii poradników wzbudziło zainteresowanie i entuzjazm u osób zajmujących się zarządzaniem lokalami gastronomicznymi. Poradniki pomagają rozwiązać problemy z którymi spotyka się, każdy zarządzający lokalem gastronomicznym.

Czerpanie zysków z prowadzenia restauracji jest nadrzędnym, ale nie jedynym, celem każdego właściciela.

Dla wielu, własna restauracja jest spełnieniem marzeń, celem do którego dążą przez całe życie, dlatego swojej pracy oddają się z niezwykłą pasją. Krystian Myszka niewątpliwie należy do takiego grona.

Z wykształcenia jestem górnikiem, a restauratorem z zamiłowania. Ponad 20-letnia praca pod ziemią, sprawiła, iż częściowo straciłem wzrok i słuch. Wyostrzył mi się za to smak i powonienie. Na tej bazie oparłem działalność restauracji. Dobrałem personel pod względem tych właśnie zmysłów. To dało efekty. Restauracja Pod Ratuszem, jest moją drugą z kolei (wcześniej był jeszcze bar i pub), w której działam kierując się dwoma zmysłami: smakiem i zapachem.

Pod Ratuszem to wyjątkowe miejsce. Wystrój lokalu nawiązuje do wyglądu typowej mieszczańskiej izby śląskiej. W stylowych wnętrzach oraz  w wyśmienitej atmosferze oryginalnych starych mebli i przedmiotów użytku domowego można skosztować specjałów "Kuchni Trzech Cesarzy". To restauracja, która jak twierdzi Newsweek "...stała się najlepszym adresem w mieście. Odwiedzają ją wszystkie oficjalne i nieoficjalne delegacje wizytujące Mysłowice."

Postęp w branży jest ogromny - mówi Krystian Myszka - nie zawsze jesteśmy w stanie zrozumieć dlaczego odstajemy od konkurencji. Dlatego ciągle poszukuję informacji i doszkalam się.  To niezwykle istotne, jeśli restauracja ma funkcjonować na odpowiednim poziomie. Jestem stałym bywalcem targów gastronomicznych: w Krakowie, w Warszawie oraz Poznaniu. Interesuję się również co wystawiają w Lipsku, Dusseldorfie czy Hamburgu.

Poradniki kupiłem na stoisku portalu Gastrona.pl na targach Horeca w Krakowie. Po wieloletnim obcowaniu i ryzykowaniu własnym kapitałem w gastronomii, człowiek nabywa pewnej rutyny, która prowadzi go do ograniczeń w działaniach i wąskiego spojrzenia na problemy, występujące w codziennej pracy restauracji.

Wielokrotnie sięgam do różnego rodzaju fachowych publikacji, miesięczników, książek i znajduje wiele cennych informacji potrzebnych w pracy zawodowej, ale często są to publikacje szeroko omawiające jakieś problemy i zabierające tym samym dużo czasu.

Poradniki Zarządzania restauracją są napisane w sposób przystępny, porady są krótkie i treściwe.

Książki te mają wyjątkową moc komunikacji i motywacji, ciekawszej pracy na różnych stanowiskach restauracji. Wykorzystałem je do szkolenia personelu i efekty już są widoczne. Porady stanowią zachętę do lepszej pracy kelnerów i kucharzy a właściwie całego personelu restauracji.

Forma jest wyrazista, zwięzła i dobitna a zarazem podająca arcyciekawe przykłady nowych rozwiązań w sprzedaży potraw, prezentowaniu i tworzeniu oferty restauracji. Zachęcam do lektury!

Więcej informacji dotyczących poradników z serii Zarządzanie Restauracją znajdziesz na stronie: www.5555porad.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki