MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 171. Układ kuchni.
Lodówka nigdy nie powinna znajdować się przy jakimkolwiek źródle ciepła (kuchenka, grill). Powinieneś również wiedzieć, że kuchenka, płyta kuchenna, mikrofalówki czy piecyki nie mogą być ulokowane obok zamrażarek, czy wentylacji. Jeśli na przykład gorąca płyta kuchenna będzie chłodzona przez system klimatyzacyjny, musisz być przygotowany na płacenie większych rachunków za gaz.

Porada z książki: Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Opinie klientów


Opinie klientów korzystających z naszych porad

Niezwykle interesującym dla mnie przewodnikiem, okazały się pozycje z serii Zarządzanie restauracją. 365 skutecznych porad. Od dnia ich zakupu ciągle mi towarzyszą. Leżą w zasięgu ręki, na biurku. Przeczytałem je jednym tchem  - w ciągu jednego dnia. Są niezwykłe. Otwierają oczy na sprawy i problemy, o których wiemy, a tak właściwie nie robimy nic w tym kierunku, by je rozwiązać  – dzieli się swoimi spostrzeżeniami Krystian Myszka, właściciel restauracji Pod Ratuszem w Mysłowicach.

Zawartość tych poradników to kwintesencja problemów gastronomii. Uczą jak łatwo naprawić swoje błędy i poprawić funkcjonowanie i wygląd naszej restauracji bez wielkich inwestycji finansowych. Codziennie zaglądam do poradnika,  staram się zapamiętać i wprowadzić w życie przynajmniej jedną z porad zawartych w książce - dodaje.

Seria Zarządzanie Restauracją to unikatowe kompendium wiedzy dla managerów, szefów kuchni i właścicieli restauracji. Porady zawarte w każdym z 15 tytułów inspirują do działania i podsuwają nowe, innowacyjne rozwiązania.

Pojawienie się na rynku serii poradników wzbudziło zainteresowanie i entuzjazm u osób zajmujących się zarządzaniem lokalami gastronomicznymi. Poradniki pomagają rozwiązać problemy z którymi spotyka się, każdy zarządzający lokalem gastronomicznym.

Czerpanie zysków z prowadzenia restauracji jest nadrzędnym, ale nie jedynym, celem każdego właściciela.

Dla wielu, własna restauracja jest spełnieniem marzeń, celem do którego dążą przez całe życie, dlatego swojej pracy oddają się z niezwykłą pasją. Krystian Myszka niewątpliwie należy do takiego grona.

Z wykształcenia jestem górnikiem, a restauratorem z zamiłowania. Ponad 20-letnia praca pod ziemią, sprawiła, iż częściowo straciłem wzrok i słuch. Wyostrzył mi się za to smak i powonienie. Na tej bazie oparłem działalność restauracji. Dobrałem personel pod względem tych właśnie zmysłów. To dało efekty. Restauracja Pod Ratuszem, jest moją drugą z kolei (wcześniej był jeszcze bar i pub), w której działam kierując się dwoma zmysłami: smakiem i zapachem.

Pod Ratuszem to wyjątkowe miejsce. Wystrój lokalu nawiązuje do wyglądu typowej mieszczańskiej izby śląskiej. W stylowych wnętrzach oraz  w wyśmienitej atmosferze oryginalnych starych mebli i przedmiotów użytku domowego można skosztować specjałów "Kuchni Trzech Cesarzy". To restauracja, która jak twierdzi Newsweek "...stała się najlepszym adresem w mieście. Odwiedzają ją wszystkie oficjalne i nieoficjalne delegacje wizytujące Mysłowice."

Postęp w branży jest ogromny - mówi Krystian Myszka - nie zawsze jesteśmy w stanie zrozumieć dlaczego odstajemy od konkurencji. Dlatego ciągle poszukuję informacji i doszkalam się.  To niezwykle istotne, jeśli restauracja ma funkcjonować na odpowiednim poziomie. Jestem stałym bywalcem targów gastronomicznych: w Krakowie, w Warszawie oraz Poznaniu. Interesuję się również co wystawiają w Lipsku, Dusseldorfie czy Hamburgu.

Poradniki kupiłem na stoisku portalu Gastrona.pl na targach Horeca w Krakowie. Po wieloletnim obcowaniu i ryzykowaniu własnym kapitałem w gastronomii, człowiek nabywa pewnej rutyny, która prowadzi go do ograniczeń w działaniach i wąskiego spojrzenia na problemy, występujące w codziennej pracy restauracji.

Wielokrotnie sięgam do różnego rodzaju fachowych publikacji, miesięczników, książek i znajduje wiele cennych informacji potrzebnych w pracy zawodowej, ale często są to publikacje szeroko omawiające jakieś problemy i zabierające tym samym dużo czasu.

Poradniki Zarządzania restauracją są napisane w sposób przystępny, porady są krótkie i treściwe.

Książki te mają wyjątkową moc komunikacji i motywacji, ciekawszej pracy na różnych stanowiskach restauracji. Wykorzystałem je do szkolenia personelu i efekty już są widoczne. Porady stanowią zachętę do lepszej pracy kelnerów i kucharzy a właściwie całego personelu restauracji.

Forma jest wyrazista, zwięzła i dobitna a zarazem podająca arcyciekawe przykłady nowych rozwiązań w sprzedaży potraw, prezentowaniu i tworzeniu oferty restauracji. Zachęcam do lektury!

Więcej informacji dotyczących poradników z serii Zarządzanie Restauracją znajdziesz na stronie: www.5555porad.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki