MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 24. Nie zapominaj o szkoleniach.
Dzięki szkoleniom pracownicy nie tylko zdobędą wiedzę, którą będą mogli zastosować w praktyce, ale również, poprzez podniesienie kwalifikacji, zwiększą prestiż Twojej restauracji. Dobrze wyszkoleni pracownicy będą czuli się bardziej częścią zespołu i nie będą wahali się wyrażać swoich sugestii. Pamiętaj, że Twój personel obsługujący klientów jest najbardziej wartościowym elementem Twojej restauracji.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 11
Jak maksymalizować zyski z baru z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • zwiększyć zyski ze sprzedaży
  • zaprojektować bar w Twoim lokalu
  • zapewnić gościom dobrą zabawę
  • powiększyć grono stałych klientów
  • wybrać sprzęt niezbędny do pracy przy barze
  • wybrać odpowiedni towar

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki