MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 62. Nie pozwól, by klienci sami pytali o przystawki lub dania specjalne.
Postaraj się, by Twój personel był o wszystkim należycie poinformowany. Po pierwsze upewnij się, że kelnerzy wiedzą wszystko o serwowanych potrawach i umieją je polecić. Najważniejsze, byś zachęcił personel do skrupulatnego informowania klientów.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 13
Zwiększanie zysku poprzez optymalizację menu / Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • stworzyć menu na każdą okazję
  • zaprojektować kartę dań
  • wzmocnić sprzedaż przez marketing
  • zachęcić do zakupu dań
  • promować wybrane potrawy
  • ustalać ceny
  • wyliczać koszty

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki