MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 91. Sprawdź uprawnienia specjalistów.
Ich zakres działalności i dokonania są zadziwiające; mówią same ważne rzeczy, jednak czy na pewno dobrze słuchają, czy bezzwłocznie oddzwaniają, czy nie przekraczają terminów i czy poświęcają wystarczająco dużo uwagi Twojemu projektowi? Zasady są takie same jak w przypadku zatrudniania dobrego pracownika ? sprawdzanie kompetencji jest bardzo ważną czynnością.

Porada z książki: Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Bożena Sikoń


Nasi eksperci


Bożena SikońBożena Sikoń
Szef Pracowni Cukierniczej w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, uważa, że dobry cukiernik powinien mieć swój styl, smak i wyczucie estetyki, musi lubić swoją pracę i być w niej twórczy.
Bożena Sikoń specjalizuje się w lekkich deserach, których głównym składnikiem są owoce sezonowe i bita śmietana. W pracy najwyżej oprócz smaku ceni estetykę podania deseru i aranżację talerza, a więc elementy działające na zmysł wzroku.

Czytając książkę ''Zarządzanie restauracją: Większe zyski z deserów, przystawek i drinków'' wydaną w serii Biblioteka Nestle Food Services miałam ciągle powracające wrażenie, że ktoś spisał po prostu moje myśli i uwagi dotyczące serwowania deserów w restauracjach.

Wielu restauratorów może nie zdawać sobie sprawy jak ważne jest odpowiednie przygotowanie i podawanie deserów. Są one zwykle ostatnią pozycją rodzinnego obiadu, spotkania biznesowego, czy romantycznej kolacji. Powinny więc niejako automatycznie zachęcać gości do ponownego odwiedzenia lokalu. Okazuje się jednak, że nie w każdym lokalu tak właśnie jest.

Nie wszyscy bowiem zdają sobie sprawę z tego, że w pierwszej kolejności desery ''jemy oczami''. Ich wizualna prezentacja jest więc równie ważna co smak. Warto więc zatrudnić w restauracji cukiernika i nauczyć kelnerów zachęcać gości do ich zamawiania. Szczegóły na ten temat zawarte w książce wykorzystuję codziennie w mojej pracy w Hotelu Jan III Sobieski. Również i Twoja Restauracja może zacząć zarabiać na sprzedaży deserów!

W książce, o której mowa, znajduje się mnóstwo wskazówek podpowiadających restauratorom co zrobić, by zwiększyć atrakcyjność deserów, a co za tym idzie - więcej zarobić poprzez ich sprzedaż.

Ekspert: ''Zarządzanie restauracją. Większe zyski z deserów przystawek i drinków.''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki