|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 163 Co lubią Twoi klienci. Teraz, kiedy zwracasz się do swoich gości personalnie,
Twoim następnym krokiem będzie dowiedzieć się, czego osobiście pragną. Jak to zrobić? Musisz
zapytać, ale pamiętaj nie tylko o tym, co Ci powiedzą, ale także o tym, co zaobserwujesz. Gdybyś
był uczulony na pewne składniki, to czy nie byłoby to miłe, gdybyś następnym razem odwiedził
restaurację, w której zaproponowano by Ci zrobienie potrawy, której nie było w menu? Gdyby
jedzenie smakowało Ci wyjątkowo, ale siedziałbyś zbyt blisko klimatyzatora, czyż nie byłoby
wspaniale, gdybyś następnym razem został ulokowany z dala od niego? |
Porada nr: 191 Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta. Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych
pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora
wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów. |
|
Porada nr: 13 Wykorzystaj przystawki, by dostarczyć gościom niezapomnianych wrażeń. Poproś kelnera, by zapytał, czy goście świętują jakieś wyjatkowe wydarzenie lub czy jest to
może ich pierwsza wizyta w Twoim lokalu. Niech zaproponowana darmowa przystawka,
napój lub deser podkreśli tę szczególną chwilę! Zobaczysz, że tak potraktowani goście z
pewnością przyjdą ponownie! |
Porada nr: 319 Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci. Dzieci zwykle nie mają
wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z
pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk
zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo,
jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w
części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ
zatem wpływu dzieci na Twój biznes. |
|
Porada nr: 52 Współzawodnictwo. Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne.
Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży
alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych
z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją! |
Porada nr: 4 Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić pewne standardy. Niezmienna jakość jest jednym z najpewniejszych sposobów na zwiększenie dochodów. Nie oszczędzaj więc na jakości świadczonych usług tylko po to, aby osiągnąć pewne założenia finansowe. |
|
Porada nr: 359 Miesiąc Dzieci. Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw. |
Porada nr: 371 Narodowy Dzień Ucznia. 20 września to uroczyste święto, podczas którego uczniowie są nagradzani za osiągnięcia w nauce. Zorganizuj w tym miesiącu kampanię promocyjną dla piątkowych i szóstkowych uczniów. Za każdą ocenę bardzo dobrą zaoferuj im kupon rabatowy na poncz. |
|
|
|
|
|
|