|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 54 Wprowadź firmowe przystawki. Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy.
Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków,
skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do
charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają. |
Porada nr: 186 Cowieczorne losowanie darmowego posiłku. Wspaniałym sposobem na
zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie
losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by
marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej
godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna
zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje
tego wieczoru posiłek za darmo. |
|
Porada nr: 343 Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać. Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego
przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne
wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę. |
Porada nr: 228 Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu. Każdy region ma
swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo
przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w
północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej
części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region. |
|
Porada nr: 168 Przeprowadzaj specjalne promocje. Jeśli widzisz, że towar zalega na półkach
w magazynie, postaraj się jak najszybciej go sprzedać, zanim zacznie tracić na
wartości. |
Porada nr: 64 Losowa kontrola. Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky. |
|
Porada nr: 218 Gra w zgadywanie. Możesz kupić albo najlepiej poprosić dyrektora organizacyjnego o podarowanie kilku koszulek piłkarskich, piłki lub plakatu z podpisami zawodników. Następnie zorganizuj konkurs, w którym klienci będą zgadywać wynik meczu. Ten, kto wygra, zgarnia wszystkie upominki. |
Porada nr: 48 Profesjonalnie zaprojektuj swoje logo. Za nieduże pieniądze możesz otrzymać profesjonalne logo. Taka inwestycja na pewno się zwróci. Umieść w restauracji swoje logo zarówno w tych zwykłych, typowych miejscach, jak i w niespodziewanych - zostanie przez to bardziej zapamiętane. |
|
|
|

|
|
|